Reklamace

Jak postupovat, když chci výrobek reklamovat pro jeho kvalitatívní vadu?

Reklamaci je nutné uplatnit vždy v místě nákupu (distribučním středisku, velkoobchodu, hobby marketu).

V případě zakoupení výrobku přímo od společnosti ASSA ABLOY Czech & Slovakia s.r.o. musí kupující vadné zboží zaslat přepravní službou na adresu provozovny, případně doručit na adresu provozovny osobně. 

Adresa provozovny:

ASSA ABLOY Czech & Slovakia s.r.o.
Centrální sklad - REKLAMACE
Dolnoměcholupská 1418/12
102 00 Praha 10 – Hostivař

Reklamované zboží musí obsahovat:

  • vyplněný reklamační protokol (zejména zpáteční adresu a telefonní číslo);
  • identifikaci reklamovaného zboží;
  • popis závady;
  • kopii nákupního dokladu (faktury)

Bez výše uvedeného je znemožněna identifikace původu i závady zboží a reklamace nemůže být přijata do reklamačního řízení.

Reklamační protokol

Návrh na odstoupení odběratele od smlouvy

Ceník reklamačních a servisních prací 

Hodnocení kvality reklamačního řízení

Hodnocení kvality servisního výjezdu