Zabezpečení a monitorování přístupu v administrativních budovách

Kancelářské a administrativní budovy vyžadují vyokou úroveň zabezepečení.

Řešení zabezpečení kanceláří včetně bezpečnostních dveří a fyzické i logické kontroly přístupu musí být flexibilní; musí být schopna se vyrovnat s přílivem osob s nejrůznějšími druhy povolení k přístupu během dne a současně umožnit bezpečný odchod v nouzové situaci.
Velké globální společnosti mohou vyžadovat globální systém kontroly přístupu pro všechny objekty, které je pak možno řídit na dálku.
Také je požadováno pohodlné a snadné používání pro zaměstnance, kteří tráví čas v kanceláři - a systémy kontroly přístupu to umožňují.

Hlavní oblasti, kde může ASSA ABLOY nabídnout integrované řešení:

Hlavní vchody: Automatické posuvné, otáčivé nebo kyvné dveře, které pojmou velký provoz, v kombinaci s elektronickými systémy kontroly přístupu umožňujícími dálkové monitorování z centrálního pracoviště zajišťují, aby byl vstup umožněn povolanému personálu a aby byl neustále kontrolován přístup návštěv.
Kancelářské místnosti: bezpečnostní dveře a kování v kombinaci s řešeními kontroly přístupu za použití chytrých karet zajišťují bezpečnost informací a cenností, když jsou ponechány bez dozoru.
Konferenční místnosti: řešení kontroly přístupu za použití chytrých karet a čteček integrovaných do bezpečnostních dveří vybavených elektromechanickými zámky brání nepovolaným osobám v přístupu do místnosti během důležitých schůzí a konferencí.
Sledování majetku: skříňky a přihrádky s inteligentním klíčem, snadno integrované do širších řešení kontroly přístupu, zajistí zvýšenou ochranu díky prověřovacím záznamům v reálném čase, bezpečnostním visačkám a sledovatelnosti nejvýznamnějšího majetku v objektech.
Nouzové východy: rychlá úniková řešení kombinující snadnou a bezpečnou ústupovou cestu, včetně systémů účelových protipožárních dveří a panikových východů, které chrání osoby i majetek během nouzových událostí a brání proniknutí zvenčí v kterémkoli okamžiku.