Kde se používá SMARTair?

  • Velké i malé kanceláře
  • Prostory pro coworking
  • Kanceláře úřadů

Kdo systém používá?

  • Běžní zaměstnanci
  • Mobilní pracovníci a zaměstnanci využívající sdílená pracovní místa
  • Pracovníci úklidu
  • Další externisté
  • Návštěvníci

Nejčastější požadavky

Prakticky v každé kanceláři najdeme uživatele s různými profily a různými potřebami zabezpečení – vaše správa přístupových práv proto musí být flexibilní. Schopnost kontrolovat na dálku z libovolného zařízení různá pracoviště je pro správce majetku v 21. století již nutností. Efektivita založená na technologiích a estetickém designu je pro moderní kanceláře zásadní.

Řešení SMARTair

SMARTair přináší do každé budovy výkonné funkce, včetně kontroly v reálném čase v podobě varianty SMARTair Wireless Online. Z dalších vlastností pro kanceláře jmenujme např.: 

  • Vzdálená správa – sledování z libovolného místa a na jakémkoli zařízení
  • Nástěnné čtečky pro výtahy, dokonce s filtrováním přístupu podle konkrétních pater
  • Virtuální klíče na chytrém telefonu v mobilní aplikaci Openow™